doktor_bu_ne Deryadeniz63 olmadı bence emdiğinden dolayı. Yalnız dönüş uçağımız rötarlıydı normalde 17.00da olan uçak 23.10da kalktı ve bebeğimin tüm uyku düzeni mahvoldu. O nedenle dönüş biraz sıkıtlıydı bizim
Elvinimm Deryadeniz63 ayin 17sinde geldim İstanbul’dan Elazığ’a ayin 25 inde 2 aylık olduk.karnini ucaga binmeden doyurdum kangurunun icindeydi zaten inene kadar hep uyudu hava basincindan dolayı da agzinda sürekli emzigi vardı bi sıkıntı yaşamadım
sinoli Deryadeniz63 Kalkışta ve inişte bol bol emzirin imkanınız varsa hafifte olsa kulaklarını kapatın 🤗
Zemherim Deryadeniz63 doğduğundan beri 6 kez falan kızımla yolculuk yaptık emzirmek kulağına iyi geliyor kızım hiç ağlamadı eğer emzik kuşlanıyorsanız emzik biberon alın derim bir zararı olmaz