Deryadeniz63 Slm kızlar bebeğim 3 buçuk aylık Urfa’dan İstanbul’la uçakla gidicez Allah kısmet ederse bebeğiyle uçakla seyahat eden varmi bebeğe zararı varmi bilgisi olan paylaşabilir mi ?
1Annevekizi Deryadeniz63 kendim yapmadım ama yapanı gördüm ucakta rahattı. Önceden altını değişip karni doysa hiçbir sıkıntı olmaz 🌸
Krmunvr Deryadeniz63 Kulak basınç olayından dolayı kalkış ve inişte bebeğinizi beslemeye çalışın o zaman çok sorun olmuyor 🌸
Marianne Deryadeniz63 12 günlükten itibaren uçak yolculuğu yapabilir. Arkadaşım 20 günlük bebeği ile uluslararası uçak yolculuğu yaptı. Biz ilk uçtuğunuzda kızım 10 aylıktı. Sorun yaşamadık.
kasimonbes Deryadeniz63 8 aylik 2 gun once bodruma geldik. Oturunca agliyor gezerken sorun yok. Hicbir bebek kiki cikmadi benim kizi tum yolcular avutmaktan oyalamaktan bir hal oldu. Donuste napicaz bilmiyorum. Otrivine nature kids birer fis kalkmadan sıkın burnuna sonra emzikle yola devam
Deryadeniz63 kasimonbes yarın ilk isim nöbetçi eczane almak insallah rahat şekilde gideriz bizde tsk ederim canım önerin için 🙏
aselsdk Deryadeniz63 sakın kulağına bir şey koymayın iniş ve kalkış sırasında uyutmayın lütfen basınç nedeni ile kulağında ağrı oluşur ve onu rahatsız eder ağzına emziğini ya da suluğunu verin uyanık kalsın
Deryadeniz63 aselsdk bende bundan çok korkuyorum kulağına basınç yapar diye emzik çok seviyor zaten saolsun buradan arkadaş damla önerdi kullanırız bakalım nasıl olacak