Nekwam Dunyamsensn2008 bosh ustune tanimam 5 yıllık makinem 2 defa da taşındım tik demedi. Çevremdekiler de ucuz aldigina pisman bulasiklarimi artırmadan koyarim kupkuru değilse gerisini sen düşün 🥰
Bisaniye Dunyamsensn2008 aslında evde arçelik kullanıyorum ama bosh işaretledim çünkü görümceme evlenirken bosh aldık acayip başarılı