Besteee Dunyamsensn2008 samsung kullanıyorum memnun değilim fason üretilmiş resmen 👎 annem 15 denedir bosch kullanıyor benim makinaya 10 basar
Deletedmom115 Dunyamsensn2008 Bütün beyaz eşyam bosch sadece rengini gri almayın çok leke kalıyor su değse bile kötü görünüyor.
Dunyamsensn2008 Deletedmom115 yok zaten beyaz eşyalarım beyaz beyaz seviyorum onu da beyaz alırım büyük ihtimalle 🖒😊
Deletedmom322 Deletedmom115 ben hepsini yeni aldım daha 2 ay önce ev kurdum, hiç leke kalmıyor benimkilerde
balsevdigim Dunyamsensn2008 hiç temiz çıkarmıyor 3 yıldır, serviste geldi birşey yok diyip gidiyorlar. Aynısı arkadaşımda var oda aynı sorunu yaşıyor