Burcuhira kışın astronot tutumla içine koyuyordum çok iyi oluyordu.. annemlere giderken kucakta veya yürüyor elde tutamam birde onun içindeyken gitmek istemiyor bir yere sürekli benle oynamak istiyor rahat ediyorum.. ayrıca bel fıtığım var yaklaşık 2 3 saat içinde tutuyorum çok da rahat oluyorum ağrı olmuyor da bi yorgunluk oluyor doğal olarak sonuçta 10 kilo bi çocuk geziyorsun üstünde onada raziyim ağrı olmasında diyorum 😊