Piqmentt bebek agirlastikca illa ki uzun sure tasimalarda agri yapabiliyo. Ama normal kucakta tasimaktan kat kat iyidir :) bnm de belim cok agriyo normalde ama kanguruyla markete gidiyoruz, avm de geziyoruz 2 3 saat sıkıntı olmadi . Ama eger imkaniniz varsa cok daha iyi kangurular var