Noname21 3,5 yaşındaki oğlum da 3 yaşından beri aşırı inatçı oldu fakat bağırmaz. genel konuşması kibardır her şey Kibar kibar nazikçe konuşarak yapar. Yaramazlıkları dahi Kibar kibar halleder ortalığı. Biz inatlaşırsak ben bağırırsam o zaman o da bana tepki olarak bağırıyor ama onun dışında bağırması çok nadir . gerçi bizim evde de bağırış çok nadir