İyi akşamlar kozlar kızım tam 3 yaş 7 aylık
Bünyan grubu yani bir ay büyük bir ay küçük annelerden yorum bekliyorum
Kızım zeki bir çocuktur ama bağırarak konuşuyor sürekli genel anlamda tek başına oynamıyor beni istiyor
En önemlisi sinirli bir çocuk inat olmasını istediğini tutturmasını normal karşılıyorum genel olarak çocuklar böyle
Bu arada kızım evde böyle parka çıkıyoruz her gün üç saat daha uyumlu evde sinirli babası bağırma kızım diypr yada ben hemen sen bağırma
Yada kızım öyle yapma yapcam ama hep bağırarak sizinkilerde böyle m