mizmizpera 1bebek1kedi pera var diğer kedim. Ona da birşey olursa tövbe daha kedi almam. 4-5 yaşımdan beri evde kedilerle büyüdüm hep ama mızmızımın ölümü kadar hiç etkilemedi beni. Sokaktakilere bakıyorum zaten. Ama eve almam artık.