mizmizpera bende 10 yaşındaki kedimi kaybettim, sizi çok iyi anlıyorum. Hiç böyle yapmazdı ama öleceğine yakın hep yatakların altına, koltukların arkasına saklanmaya başlamıştı. Yemek bile yemedi 3 gün hep saklandı. Güzel uyusun Mızmız’ınız. Umarım benim Kimyon’umla arkadaş olurlar ❤️