Merhaba, ben de prematüre annesiyim. Banyo hakkında yeterince cevap gelmiş. Ben doğum yaptığımda prematüre olduğu için kafamda o kadar soru işareti vardı ki, danışacak insan bulamıyordum doğru düzgün. Simdi 3 aylık olmak üzereyiz, herhangi bir konuda desteğe ihtiyacınız olursa buradayım demek istedim. ☺️