Arzuazeri98 merhaba benim bebeğim 1 kilo doğmuştu 80 gün hastanede yattı bu süreçte hemşireler haftada bir kez yıkıyordu öyle biliyorum. Eve getirdiğim de 2400dü. Zaten banyosu 5 dk bile sürmüyor. Önceden her şeyini hazır etmelisin. Su sıcaklığını, havlusu, küveti varsa banyo filesi, şampuan, elbiseler her şeyini yani. Biz ilk iki banyosunda kese falan yapmamıştık. Kese dediğin zaten yine değdirerek oluyor da :) yinede bizde yokya bişey sürmeyelim demiştik. Sabunla elimizle vücudunu hemen ovaladık. Yıkadık. Sonra sırtını en son da başını şampuanlamıştık ama bunlar o kadar hızlı oluyor ki 5 dk sürmeden hemen yıkayıp havluya sardık. Prematüre bebekler çok üşür o yüzden oda ısısına falan da dikkat et. Birde yıkarken özellikle ellerini biri tutsun daha az ağlar :) benim oğlum şimdi 14 aylık çok şükür 🥰🙏🏻 sorun olursa her zaman yardımcı olabilirim