Cerence rica ederim 😂 valla bn baktım YouTube den öle yaptım şimdi sadece ağlar belki durr ama beş aylık dan sıra çok fazla urkucek hatta siringayi gounce ağlamaya basliycak bnmki şuan 7 aylık çığlığı basıyor ama onun iyiliği için yapmak zorundayım bir yaşında olunca sevdirebilirim ins kndime uygulayip babasına uygulatip kendisine kendi uygulamasini sağlayabilirim. Yoksa büyüdükçe çok fazla çile olabiliyor burun yikamaa işi ama ilerde grip bronşit soğuk algınlığı olursa ihtimal genişliğinde en azından burun temizliğini düzenli yaptığım için belki haff atlaticak yemesi de yerinde olabilecek çünkü nefes zor alırsa yemesini de etkiler emmesinide. Bütün cocuklarimiz iyi olsun biz onlar için çabalıyoruz . 😂🥰