Minikcikcik Cerence serum fizyolojikten bir iki damla sıkıp hemen ardından aspiratör ile çekebilirsin
canparelerim Cerence emzirdiğim sürece hep kendi sütümü burnuna damlatıp aspiratörle geri çektim, çok güzel açılıyordu hiçte sıkıntı yaşamadık🌸
tomvejerry Cerence burun aspiratöru kullanıyorum bazen direk çekiyorum bazen sütümden damlatıp öyle çekiyorum bazende banyo yaptırırken burnunu temizliyorum kendi sinirlenince cikiyo kendiliginden🤣
A_12ynr Cerence serum fizyolojik bir iki damla sıkıp burun aspiratöru ile temizleyebilirsin yada şırınga yardımı ile serum fizyolojik çekip bebeğini yan yatırıp birazda kafasını one doğru eyimleyin ve beş CC nin iki bucugunu bir burnuna iki bucugunu bir burnuna siringann ucunu burnuna iyi sabitleyin hava almasin ki diğer burnundan o sktıgnz su cikabilsin
ikimizinikisi Merhaba, ben nazal aspiratör kullanıyordum. 2 ayı geçtik hala devam ediyorum kullanmaya. Kızım da oyun zannediyor temizlerken, hiç sorun yaşamadık.
Cerence ikimizinikisi aspiratoru kullanmadan önce Bi şey sıkıyor musunuz burnuna peki? Bir de yenidogan döneminde aspirator çok iş görmüyor dediler bana kafam karıştı. Biri aspirator önerdi Dr un biri enjektor
Cerence Minikcikcik yenidogan döneminde rahatlatıcı oluyor mu? Biraz büyüyünce daha işlevsel olur dediler
eez Cerence serum fizyolojikten 1 er damla sıkıp aspiratörle çekebilirsiniz ben öyle yapıyorum 3 aylık kizim
ikimizinikisi Cerence herhangi bir şey sıkmadım ben. Gerek duymadım. Ama değişebilir bebekten bebeğe.
Minikcikcik Cerence tam olarak ne kadarlık bebeğin? Yenidoğan olduğunda ihtiyaç duymamıştım burnu tıkalı değildi 2. Aydan sonra falan hep kullandım zaten aspiratöre yapışıyor burnundan çıkanlar göreceksin 😂 serum fizyolojik mutlaka damlat ama o sümüğü yumusatıyor sıvı hale getiriyor aspiratörle açılıyor bebeğin burnu hemen
canparelerim Cerence burda çoğu kişiye de önerdim hep dua aldım yani o serum fizyolojiklerden falan çok daha güzel açıyor temizliyor burnu. Bana da annem demişti doğurduğumda, uygulamıştım memnun kalınca devam etmiştim başka bişeye ihtiyaç duymamıştım. Emzirmeyi bıraktıktan sonra bende serum fizyolojik kullanmaya başladım tabi.
Cerence eez yenidogan döneminde de öyle yaptınız acaba ? İse yarıyor muydu? Yoksa büyüyünce mi yaradi
eez Cerence sizinki suan ne kadarlık? 1 bucuk aylıkken tikanmaya başladığında yaptık biz. Eğer aspiratörle açılmayacak düzeyde ise burun yikama işlemini evde enjektörle yapmaya korktuğum için acilde yikamislardi burnunu..
Cerence Minikcikcik 18 günlük canım. Çıkarken enjektör düzenli temizle dediler ama güvenemiyorum onu yapmaya
Cerence A_12ynr çok teşekkür ederim bilgi için çok aydınlatıcı olmuş. Siz tikaninca mi yapıyorsunuz yoksa tıkanmadan mi?
A_12ynr Cerence banyodan sonra mutlaka yaparım birde sıcak havalar burnu ve genxi kuruyabilir kolayca bolca emzirin su daha verilmez bnmki 7 aylık oldu bn su veriyorum haftada iki kere burnunu temizliyorum doğduğundan beri böle