Meed2017 Kızlaaar daha önce de danışmıştım, kızımın göz rengini çözemedik diye 3 buçuk aylık neredeyse şimdi ve hala daha anlayamadık. Sizce nee bugünün fotoğrafı 🥰
Nrgngr Meed2017 benimkide böyleydi büyüdükçe kahverengiye döndü 😂😂bende heveslenmistm renkli olacak diye inşallah sizinki değişmez 😍
Elfgrn Meed2017 keşke böyle kalsa bizimde hep bu ton ve civarıydı şimdi değişmeye başladı 4 bucuk aylığa gidiyoruz bizde muhtemelen elada kalır gibime geliyor ama bizde bekliyoruz
benkosarim Elfgrn hangi renk oldu su anda Bizim de ilk başta koyu kahverengiydi şimdi biraz açılmaya başladı gibi ela gibi duruyor
FatmaKrbkl Meed2017 genelde yeni doğdukları zaman bir pigment eksikliği sebebiyle bebeklerin çoğu mavi renkli oluyormuş, sonrasında genetiğn uygun gördüğü şekle giriyormuş 😊
Meed2017 Hilalramazanalperen büyük kızımın mavi o yüzden merak ediyom kahverengine döner mi ki cevrede görmedim hiç 3 buçuk aylıktan sonra döneni 🫣 40 çıkana kadar dönüyordu hep😃
Elfgrn benkosarim valla hala net bir renk yok sürekli farklı geliyor benim tahminim ela yada kahverengi olur 8. Aya kadar değişiyormus hatta benim masmavi gozlerim yaşımdan sonra değişmiş
EsmerAna2 İlk doğduğunda maviydi kızımın gözleri sonra açıldı yeşil oldu şimdi koyulaşıyor gibi ama ela gibide değişik dokuz aylık hala oturmadı rengi 😂😅
Haffuse Esim yesil gozlu, ben kahve… Kzim da 6.7 aylikken, renkli, resimdeki gibiydi, sanki yesil gibi… Ama buyudukce kahveye dondu, benim goz rengim kadar koyu oomasa da, kahve… Bence acik kahveye doner…
Limoncicegi- Meed2017 ela gibi. Benim kızımın gözleri 5.5 aya kadar bildiğiniz gri’ydi. Kim görse şaşırıp hayran kalırdı ama gel gör ki 6. Ayında değişti kahverengi oldu🥲
Minigim38 Meed2017 benim bebeğiminki doğduğunda gri gibiydi sanki sonra yeşil oldu 3,5 aydan sonra ela oldu çok sevinmiştim ki 5 aylıkken kahveye döndü şuan 8 aylik kahvede kaldı 😂
Irmakmelegim Meed2017 kızımın doğduğunda bu renk tonuydu ama sonradan değişmedi hala mavi gözleri 22 ay 23 gunluguz ama şuan birazcık hastayız hastanedeyiz dün den bri yatış yapildi 40 ateşli Rabbım hiç bir çocuğa hastalık göstermesin 😥🙏
Meed2017 Irmakmelegim yaaa çok geçmiş olsun Allah acil sifa versin benimki de ablasından kaptı az öksürüyo🥹