H2Kuru şöyle söyleyeyim benim kızım neredeyse 42. Hafta da doğdu mama ile beslenen bir bebekti kilosuda önden gidiyordu buna rağmen doktor 4. Aya erken dedi 5,5 aylıkken başladık. 4.ay bana çok erken gibi geldi. Sen olmadı tekrardan bir doktorunuza danışsan iyi olur kuzum.