Cnslrsln İşin içine girmeyince bende sizin gibi düşünürdüm fakat, prematüre bebekler erken başlıyor ek gıdaya. Ablamın bebeği de prematüre kilo alımı iyi olduğu için 5. Ay da ek gıdaya başladı. Olmasa düzeltilmiş 4,5 diyeceklerdi. Bu durumda bilgisiz siz oldunuz maalesef.
H2Kuru kendi çocuk doktorunu kilo alım durumuna bebeğin genel durumuna bakmalı ona göre şu tarihte başla demeli. 4-4,5 ay erken ama bir süre ama prematüre bebek için değil. Buna doktorunuz karar versin