Batimoms ah canım benim ya olsun,sen yanında ol yeter, ağlama lütfen.Bebekler anlıyor.Ben de hep Aptamil verdim 10 aylık olduk.Ben hemşireyim,emzirme eğitimleri veriyorum düşün,iki göğsümde de bebeğim 3 aylıkken kitle çıktı, biyopsi temiz çıktı ama kitle küçülmüyor,6 aya kadar emzirdim zar zor yine mama verdim,şimdi ameliyat olasılığım var o yüzden doktorum sütten kestirdi,en az 6 ay emzirmemem gerekirmiş operasyon için.Nasip kısmet diyorum ne yapabilirim, çocuğumun başında sağlıklı olmam önemli O kadar insana emzirme öğret başına gelene bak.. Hayat!!!işte,biz yaşarken başımıza gelenlermis hakikaten....