livanurvealpinannesi61 herkesin fikrine saygım var, Adana, Mersin gibi illerde yaşarsanız aynısını söylemezdiniz hanımefendi. Pişikle, çişin alkali ortamıyla sıcak havada uğraşmak çok zor ve çocuk sağlığı açısından hiç iyi değil. Pedagoglar da sadece önermiyor diyorsunuz, adı üstünde “öneri”, katı bir kural değil. Bizim ailede bütün çocuklar bu şekilde alıştırıldı, hiç kimsenin travması yok, meslek sahibi çalışıyor yaşıyor.
Bana göre 2-2,5 yaşa kadar çocukların kendi dışkısıyla gezmesi çok saçma geliyor. İnsanlığın fıtratına aykırı. Kedi bile yavrusuna gözlerini açınca öğretiyor, kum kazıp gömmesini bile.