Bazı olayları insan büyüdükçe idrak etmeye başlıyor. Dedemler evlerinin üstüne yeni bir kat yapıyorlardı. Amcam arkadaşıyla beraber çalışıyordu. Bende ne zaman gitsem amcamın yanına giderdim. 6 yaşlarında falan vardım. Yaz olduğu için annem elbise giydirirdi, sıcak olunca külotlu çorap giydirmezdi. Amcamın yanına gidince arkadaşı da oluyordu. Ben gittim mi hep kucağına alırdı. Şimdi büyüdükçe sebebini daha iyi anlıyorum. Çocuk ne anlar der ya kimisi asla öyle birşey yok. Bazı olayları dün gibi hatırlıyorsun. İğrenç birşey ya sinir oldum 😐😐