Busragokceberra adam tutuklanmış. Çeken kişi de çekmek zorunda çünkğ başka türlü ispat edemez ve o şerefsiz de hiç ceza almazdı. Maalesef ülkenin adaleti genelde yer bulmadığı için her olayda kanıt olsun diye video çekmek zorunda kalan bir millet haline dönüştük