Kusma sorununu bende yaşıyorum, 5 ay 17 günlük hala kusuyor ben mama hem meme olarak devam ediyoruz her türlü çıkarıyor kucağıma almıyorum yatarken kusuyor aptamil kullandım kabız yaptı, hipi oldugu gibi cıkarıyor evolvia ar aldım onuda cıkarıyor şimdi sma aldım bunuda kustu denicegim bişi kalmadı kussun bakalım nereye kadar , bu arada kilo alımı güzel etkilemiyor kusması