Binnur_cam canım bizde ilk sma optipro kullandık kilo alımı güzeldi ama çok fazla kusma yaptı arkadaş tavsiyesiyle bebelac geçtik hiç kilo aldırmadı, bizde bu gaz ve kusmadan çok çektik en son aptamil e geçtik çok şükür bin şükür aptamil de rahat ettik onda devam ediyorum doktorum bu şikayetlerde evolvia önermişti ama Aptamil e devam ediyorum umarım sizede iyi gelir