Zynpgmt Neslihankurt kavanozlara neden yapıyorsunuz ekşimemesi için mi? Bi de fırını çalıştırmadan içine bırakıyorsunuz sanırım sarıyor musunuz örtüyle? ☺️
Neslihankurt Zynpgmt dışarı çıkarken falan kolaylık oluyor çantasına direk koyuyorum ☺️ Fırın kapalı şekilde koyuyorum üzerine sofra örtüsü seriyorum ☺️