Kızlar şoktan günlük süt aldım ısıttım yoğurdumun ıcıne sütle karıştırıp kavanozlara koydum ve karıştırdın sardım kapaklarını kapattım. 3 saat oldu bakayım dedi hala sulu tutmıcakkk mı yine ya beceremedim evde kendimize yapıyorum mis gibi oluyor ama böyle olmuyor😞😞😞 sizce tutar mı 3 saat daha mı bekletsem sizce?