Bebiş kendini ne zaman hazır hissederse bende benimkine emeklemeyi diyordum 8 ay 3 günlükken birden ememklemeye başladı çok şaşırdık yani o kendi zamanını biliyordur ayrıca eneklemeden yürüyen çok kişi varmış çevremde bende küçükken öyleymişim üzmeyin boşuna kendinizi ❤️