Hevimm dogru ya herseye laf soylerler benimde buyuk kizim suan mesela 2.5 yasina girmek uzerine 3 yasinda bir cocukla ayni cok guzel telafuz eder cumleleri falan cok erken konusmustu ona da konusmuslardi simdi bu kucuk emeklemiyor diye ona da laf soyluyorlar birde küçük boyu falan hic 8 aylik gibi degil sanki 4-5 aylik gibi