Aksmom walla cnm biz 3 senedir burfyz güzel küçük yer avmsi yok ama dogası çok güzel yazın herkes su kenarına gider kışı kimseyi görmzsn herkes kendi evinde laf atan olmz buradakiler çok açık gynyo yani 12 de eve gitsen kimse bişey demez laf atan olmaz ailecek yaşanacak yer öyle dym