Ssmerve10 Merhaba kızlar polis esiyim tayinler aciklanali baya oldu ne zaman ilişik kestirirler bilginiz var mı herşeyi topladık bekliyoruz 😂 doğudan batıya tayin
FredericChopin Ssmerve10 Biz de batıdan doğuya gidiyoruz. Her iki bölge için de 21 Temmuz son tarih diye konuşuluyormuş. 🙃 Ve biz daha toplanmaya başlamadık. 😬
pitircik2019 Ssmerve10 merhaba , biz geçen sene temmuz da kesmiştik. Önce Batı’nın gelmesi lazım. Bu yıl da öyle olur , temmuz başı başlar
Aksmom Ssmerve10 21 temmuza kadar herkese kestireceklermiş biz toplandık evi kapattık ben annemlere geldim, eşimin gelmesini bekliyorum doğudan batıya tayin olduk bizde 😊
Ssmerve10 FredericChopin valla canım küçük bebeğim var kışlık ve kullanmadiklarimi topladım koliledim 😂
Ssmerve10 Aksmom nerdeydiniz kuzum Benim küçük bebeğim var ailem uzakta eşimi yalnız bırakıp gitmek istemedim 😊
Aksmom Ssmerve10 hakkarideydik bende gelmezdim de eşim pöh göreve gitti dağa, mecbur geldim o yüzden benimde bebeğim 1 yaşında, siz nerdeydiniz 😊
Buglem789 Aksmom kesin 21 temmuza kadar mı kesilcekmiş daha Bi tarih söylmdlr biz dogıdayuz batıya gtcz
Aksmom Ssmerve10 valla öyle inan şuan eşyalarımız ortada bi düzenimiz yok sürekli kafama takıyorum çok sıkıntılardayız bi gelip düzenimizi kursaydık
Aksmom Hbf789 canım mazereti olanlar ilişik kesmeye başladı, olmayanlar 21inde kesecek sizede söylediler mi