Krmbraaa gidilen kreş ve öğretmenleri de etmen bu konuda bence.
Benim kızım hafta sonu tatiline üzülüyor, her gün kreşe gitmek istiyormuş, 17:30da alırsam kızıyor bana, ekren aldın diyor. Erken falan değil oysa.
Öğretmenlerini ve arkadaşlarını çok seviyor, kreşte de çok verimli vakit geçiriyorlar. Etkinlikler yapılan çalışmalar birbirinin tekrarı haline gelirse sıkılabiliyorlar, öğretmenleri bu yüzden sürekli etkinliklerini güncellemeye çalıştıklarını söylemişti.
İlerde ne olur yaşayıp göreceğiz tabii.