Krmbraaa neyi kaçırıyor Allah aşkına. 😀 ne aceleleri var ki? Zaten ömrü okumakla geçecek, istese de istemese de. Ödevlerin altında eziliyor şimdi ilkokuldaki çocuklar bile.
Bırakın anaokulunda oynasın, eğlensin bir sene daha.
Sonradan gördüm mesajları ki daha anaokulunda da yeterince zaman geçirmemiş.