Nesllii Benimde kızım 3 Ay 15 günlük oda önce ellerini yalamaya başladı şimdi ise başparmak sürekli ağzında ben gördükçe çekiyorum ama uyurken gene o parmağı buluğ ağzına sokup emiyor 😂😂😂
Dogalice Zeynepece Bizim ki ellerden Sonra ayaklara terfi etti😆 o da yetmeyince çoraplarını da çıkartıp yemeye başlıyor 🙈
betul benim oglumda da ayni elini agzindan cekmek aliskanlik yaparmis 2 yasina kadar normalmis sonra devam ederse sorun olurmus dis kasima eldiveninden alicam bende insallah iyi olur
Alpgdd Bemimki de yumruğunu sokmaya çalışıyor parmaklarını açıp emmesini bekliyorum belki kendi kendine zaman geçirir. Yumruklarına öyle bi bakıyor inceliyor ki güldürüyor beni. Ellerini ağızdan çekmeyin alışkanlık yapar. Şu an keşfetme döneminde bırakın emsin
bprensimmm Zeynepece bizimkide hatta 1 el yetkiyi 2 yumruk yapip sıkmaya çalışiyor ama minik agzina girmiyo malesef🤣🤣
Alpgdd Joipt şu an doğal gelişim olarak el emiyor. Biz bunu engellediğimizde çocuk daha çok yapıyor alışkanlık oluyor
Sabire Zeynepece aynen ya parmaklarını bir emiyor bir emiyor ama nasıl ben çekşyorum elini ağızındam o diğerini götürüyor birde bana gülücükler atıyor kızım acıktınmı siyorum konuşuyorum bi agular veriyor😊
Medinetass Evet benımkinde de var korkmayın bence anın tadını çıkartın👍🏻 Elini veya Parmaklarını emmelerini izlemek bence çok güzel 😇