tubasd Anne980 çok sıcak suyun yerini biseyin tutmaya ağını düşünüyorum bebeğinizde büyümüş kaynamış soğumuş sudan 1 2 çay kaşığı verebilirsiniz büyük tuvaletini küçük tuvaletinide rahat yapar
Okuyanbiranne Anne980 çok sıcaak verin bence doktorum bana vermemi söylemişti takipte olduğunuz doktor varsa yine de sorun su zehir değil. En azından bir iki tatlı kaşığı yeter de artar
Aynenkanka Anne980 bebeğim 2 ay 7 günlük. 1 haftadır doktorumuzun tavsiyesiyle emzirme&mamadan sonra ben de günde toplam 10 cc kadar veriyorum. Cam şişe su alıyorum 5 dk kaynatıp soğutup içiriyorum. Besledikten sonra içirmek önemli midesi suyla dolmasın
Udu Anne980 hayir arkadaşlarım veriyolardi kendi bebeklerine bende kontrolde sordum anne sutu almadigi icin mama sonrası 1 1.5 çay kasigi verebileceğimi söyledi o şekilde vermeye başladım