Verenlere saygım sonsuz ama kişisel fikrimi söylemeden geçmek istemedim ilk 6 ay bebekler anne sütü ya da formül sütle beslenir ve bunların içeriği zaten su kaç tane doktora gittiysem hiçbiri yaz ayı dönemi de olsa çok sıcak da olsa hiçbir şekilde su verdirmedi zaten beslendikleri şeylerin tamamı sıvı katı gıda döneminde olan bebekler değil Ben de ilk 6 ay hiçbir şekilde su verilmemesi taraftarıyım