Berram çok üzüldüm ne hissettiğini çok iyi anlıyorum gerçekten bu konuda sınanmak çok zor 26 ay olmuş benimde umudum kalmadı zaten düzelecek diye 😥 birde kimse seni anlamıyor eşin bile… herkes amaaan yemezse yemesin acıkınca yer su içir bişe olmaz diyip duruyor, kimsenin umrunda değil senin ne hissettiğin ne kadar üzüldüğün. Saatlerce aç duruyor abartmıyorum saatlerce bazen 14 saat olduğunu biliyorum artık ölücem gerçekten. Sorunun kaynağını bir bulabilsem çözüm üretemiyorum neden istemiyor neden bilmiyorum. Sadece suya saldırıyor bir görsen o biberonu elinden zor alıyorum su içerken onun dışında herşeye ağzını kapatıyor:((