Aframm bizde hala aynıyız 10 aylık olmak üzere, ne ek gıda ne mama resmen sadece ölmemek için yiyor oda benim zorumla elimde biberon ya da kaşık bütün gün yemek yedirmeye çalışıyorum o biberonu yarım saat ağzında tutuyor bir lokma mama yutmuyor, bari biraz ek gıda yesin diyorum çorba içiriyorum kırk takla atarak sadece 1 yemek kaşığı yarım saatte yiyor ek gıda olarak çorba dışında hiç bir şey sürmüyor ağzına biraz pütür olsa tükürüyor artık tükendim tükendim allah sabır versin bize benim sabrıma kalmadı psikolojim bozuldu ilaç kullanıyorum artık gerçekten böyle hayal etmemiştim bu kadar zor olacağını tahmin edemedim😭