Fasulye12 Nurumm12 Evett, ağzında tutardı artık çamur gibi olurdu yiyecekler . Ama şimdi çok şükür normal yiyor
Nurumm12 Fasulye12 ay maşallah çok sevindim ne kadar süre sonra farkı gördünüz peki hep aç karna verdiniz dimi
Fasulye12 Nurumm12 Yarım , belki de yarımdan biraz daha az kalmıştı. Ama tabiki çocuktan çocuğa da farklılık olacaktır. Trendyoldan da yorumlara bakabilirsiniz. Umarım sizin bebişinizde de işe yarar 🌸🙏🏻İyi bayramlar
[silindi] Nurumm12 1 yas üstü sabah aksam dı ama ben tok karnına akşam verdım bır tatlı kasıgı günde bi defa yani