Arkadaşlar merhaba Bı kaç açılmış post görünce İştahsız çocuklar için Burada Paylasmak istedim kullanıp kullanmamak size kalmış, Cok ıstahsız ve yemeği görünce aglayan bır cocugum vardı Doktor Tayyar Özün Kıds kakaolu cocuk macununu Arkadaşım önerdi Banada Ama Biraz Evhamlı oldugum ıcın doktora sormadan kullanmıyorum hıc bırseyı Doktora Gıttıgımde Sordum içeriğini Paylastım Kullanabılırsın Dedi Ozellıkle Icerısınde Arı Sütü Balık Yağı Ve C vıtamını olması İyi de Dedi Kullanımıysa İlk Üç Gün Farketmedi Kesin buda yaramadı diyordum devam ettım bır hafta Sonrasında etki gördüm Yemeğe Gıttık dısardaydık Oğlum Bska masada yemek yıyen bırını gördü elını uzattı ve aglamaya basladı önümüze yemek geldı ve Yemeye Basladı O günden sonra Yani Eskıye Nazaran Çok İyii 12 kıloyduk ne zamandır Ilk kavanoz bitiminde Tarttım 12.5 olmus Halada Öyle Kaldı Barizz İlerlemıyo kılosu Yani Ama En azından Yedirebılıyorım Burdada Sizle Paylasmak İstedim Çünkü Yemeyen Ve Istahsız Bır cocugun bakımı cok cok zor oluyor Sırf o yemedıgı zamanlar aç yattıgım kac gece oldu Çok zordu Sizde Arastırıp Doktorunuza Danısarak Lütfen Şans Verin Umarım Yararı Olur 🙏🙏