Ececanece yaa sanırım bende ole düşünüyorum yoksa kesmeye kalkarsam suan 3 numaraya vurdursam anca toparlanır ole bi yanık oldu ve de saçlarım zaten normalde de cansiz ve kıvırcık birde üstüne bu eklenince sanırım bol bol maske bakım yapıp uzatıp surekli uclardan aldırmak dediğiniz şampuana da bakicam simdi teşekkür ederim öneriniz için 🥰