Tgbkrm87 Lütfen biri bakabilir mi sinirden agliycam daha önce de bi post açmıştım açıcı ile alakalı sormuştum simdide başka bisey sormak istiyorum kizlar size ben saçlarımı ilken bitkisel açıcı ile actirdim ama 2 ton açıldı fakat rengi değişmedi cok açılmadığı için dünde tekrardan normal açıcı ile actirdim ve boyattim bugünde saçlarımı yıkadım ve suan baştan aşağı doğru tiftik tiftik olmuş nasıl anlatsam yukarıdan aşağı doğru kopuyo anliycaginiz yandı ilk zaten açtirırken baya kestirmistim zaten kısa ben tekrardan kestirmeden nasil toparlayabilirim aşırı panik yaptım şuan çok dökülüyor çünkü
Rubab_Mommy Tgbkrm87 Doğal yollardan en hızlı etki eden Badem yaği ve E vitamini karıştırıp sürün.(her saç postuna bunu yazıyosun dicekler ama ne yapiyim çok kısa zamanda etki etti)Bende saçımı açtırdım ve her zamankinden farklı bi açıcı kullanıldı.Görüntü olarak güzeldi ama yıkayınca assllaa tarayamıyodum topak topak oluyodu sanki günlerdir taranmamış gibi.Ve çok dökülüyodu.Bu dediğimi yaptım ilkinde etkisini gördüm
seninanonim Tgbkrm87 Evet hazırsan yıllar önce yakıp toparladığım saçlarımı anlatıyorum benim baya kopmuştu ama ensemden genel olarak sonra iyi bir kuaföre gittim Ankarada Allah razı olsun onlardan beni kerastase ile tanıştırdılar sene 2015 onun şampuanı kremi maskesi serumu o seriye başladım bu arada önce kestik bakım yaptık. Bu arada içeridende beslendim vitamin takviyesi kullandım 1 senede çok güzel toparladı şuan belimdeler. Geçer gider bunlar çok klişe ama kökü sende :) Canını sıkma sadece o doğru kuaförü bul
Aynenkanka Tgbkrm87 zeytinyağı mayonez ve e vitaminini karıştır saçlarına sür durabildiği kadar dursun biraz zor arınıyor ama çok iyi gelir
Birevladaemanetci Tgbkrm87 Ay bende boyaya gidicem bugun ilk defa bende açık renk istiyordum postu gördüm korktum yani bana önerileriniz var mı bu konuda
Tgbkrm87 seninanonim kerastateyi biliyorum çok gusel bi bakım seti sanırım benim de oncelikle biraz kestirmem gerekecek ama inşallah kestirmeden toparlayabilirim iyi bi kuaför olayına gelicek olursam zaten iyi bi kuaför bulamadığım için suan bu durumdayım ya nereye gitsem hepsi farklı şeyler soledi evet rengi güzel oldu ama resmen saç elimde kalıyor tarayinca 😒
seninanonim Buglem789 Kızılay kybele kuaför. Başında Aziz Bey ve ortağı Ahmet Bey vardı . Ahmet Bey çok güzel saç keser daha bu sene moda olan o makas şovlarını hilelerini kendisi seneler önceden yapardı. Manikür pedikür için Tuğçe vardı sonra anlaşamadılar ayrıldı ama onun yerine gelen kişide çok güzel yapıyor fiyatlar biraz tuzlu ama bence işlerini güzel yapıyorlar zaten birkaç kez gidip tanışık olunca sohbet muhabbet geçiyor saatler bebeğim olduğundan beri gidemedim özlediğimi farkettim şuan 🥲
Rubab_Mommy Tgbkrm87 İlkinde saçlarım yumşamaya ve daha rahat taranmaya başladı.2 günde 1 bir hafta yaptım tamamen düzeldi İn şe ALLAH sizdede hemen etskisini gösterir.Sürdükten sonra streç film ya da naylon poşete geçirin saçınızı üstündende bi yazma ile bağlaýın.Sıcakta çok daha etkili oluyo Bide mumkunse sürdükten 2 3 saat sonra yıkayın
Tgbkrm87 Rubab_Mommy oo o kadar çabuk mu yaa , ayy insallah bana da etki eder bir daha da actirmam zaten saçlarımı açık tonlarda kullanicam diye mahvettim gerci henüz istediğim tonlarda bi rengi de bulamadım ya
Haffuse Ben kuaforum, gecmis olsun cok… O saclarin toparlanmasinin imkani yok ne yazik ki… Yapabikecegin tek sey, sac maskeleriyle o tiftik goruntusnuu yumusatmak… O yanan, yipran kisimlari zamanla kestirerek atarsin
Tgbkrm87 Haffuse gerçekten mi yaa ahh nasil üzüldüm suan saçlarım upuzundu belime kadar ilk açıcı yaptıklarında baya omuzlarda kesilmisti o kadar kesildiğinde bile üzülmüştüm com kısa oldu diye simdi tekrardan kestirecek olmak birde saçlarım kıvırcık 😒😒
Tgbkrm87 Birevladaemanetci yani şöyle malesef ki yok iii kere açıcı yapıldı ikisi de berbat oldu rengini herkes beğendi ama ben bi türlü begenemedim cok çiğ bi renk oldu esmerim fön gerektiren bi renk bakalim açıcı için ise iyi bi kuaföre gidin derim söyleyeceklerim bu kadar 🙈
Ececanece Bence yanan saçı yumuşatmak tam tersi etki gösteriyor. Sertleştirmek kopmaları önlüyor. Swissoderm diye bir şampuan var trendyol da. Çok hızlı uzatıyor. Bence hızlı uzatmaya bakın. Uzadıkça kestirdikçe gider. O ölü saça istediğin kadar bakım yap geri gelmeyecek. O yüzden uçlara masraf yapmayın dibini besleyip uzatmaya bakın. İki sene önce kulak hizamdan saçım yandı. Şuan belime geliyor
Tgbkrm87 Ececanece yaa sanırım bende ole düşünüyorum yoksa kesmeye kalkarsam suan 3 numaraya vurdursam anca toparlanır ole bi yanık oldu ve de saçlarım zaten normalde de cansiz ve kıvırcık birde üstüne bu eklenince sanırım bol bol maske bakım yapıp uzatıp surekli uclardan aldırmak dediğiniz şampuana da bakicam simdi teşekkür ederim öneriniz için 🥰