Ya bu emzirmek neden bu kadar sorun haline geliyor artık cidden sıkıldım ya ben bebeğimi emziricem diye köşe bucak boş yer arıyorum dışarıdaysam çocuğun üstüne başına bilmem kaç derece sıcakta örtü örtüyorum çocuk aldığı sıvıyı terleyerek kaybediyor. Halbuki emzirirken memenin ucunu kavrıyor zaten kalan kısmı ben bile zor görüyorum alıp emzirdiğimde. Bence emziren memelere özgürlük ya bi şekilde ndkdnd şu devirde mümkün olmasa da bir gün bir yerler annelerin rahat rahat emzirebileceği günlerin gelmesini isterim.
Her türlü görüşünüze saygım var kızlar şimdi edep yaaaa diyenler gelmeden söyleyeyim hskdnd