Bizim oğlanda 4 ay olucak nerdeyse çok memnuniyetsiz bazı zamanlar🤷🏼♀️ babaya düşkün olucak sanırım onu görünce daha çok gülüyor kucağında pek ağlamıyor babaannesine de görümceme de düşkün gördükçe kahkaha atıyor onlara çok ilgilendiklerinden sanırım. Bende ilgileniyorum fazlasıyla ama yapmam gereken işlerim oluyor evde tv karşısına koyuyorum bazen alıştı ve öle duruyor bilmiyorum hata mı yapıyorum 😔Birde bazen aşırı derecede uzun süre ağlama krizlerimiz oluyor sanki bişiy ısırır canı yanar öle ayaklarına masaj yapınca gezdirince susuyor