Benim kızım bazen çok mızmız oluyor ne yapsam memnun olmuyor uykuya çok zor dalar oldu bi iki gündür değişti çok.. uykuları iki saatti şimdi neredeyse 1 saat uyumuyor uyanıp kendi kendine elleriyle oynuyor bazen ağlıyor. Genelde oyun halısında vakit geçiriyor anakucağında mutfağa götürüyorum müzik dinletiyorum o da bağıra bağıra konuşuyor müzikle. Eşyaları tanıtıyorum kucakta gezdirirken dokunduruyorum . Yüzüstü yatırıp oynatıyorum ara ara . Kınuşuyorum bol bol . Kakırdaması için maymuna dönüyorum . 😂 bu saat oluyor işte emmeye çok düşkün oldu buara bir de çok fazla meme reddi yaşamıştık 2. Ayda falan. İşte bebekler çok değişiyor hergün huyları değişiyor. 🧐