Bizim Trabzonda bir laf vardir afkursun diye tam anlamiyla o sezeryan doguma laf edenlere layik bir laf. Ben normal dogum yaptim ama panik atagim yuzunden sonuna kadar sezeryan istedim devlet hastanesi diye yapmadi normal yaptim. Normal yapanada baska seyler diyorlar bu millet hep der hep konuşur kafaya takmamak lazim ben dogurdum eve geldim kaynanam diyor sen 3 saatcik sanci cektinde dogurdun o normal dogumdan sayilmaz fazla ceken normal dogurmus olurmus deli bunlar bunlarin kafalari hep anormal