Akydt Findiklarim9227 yok canım düştüler 1 ya da 2tane var sanırım elime gelen. Batikon her gün sürmüyorum açıkçası yaa aklıma geldikçe acaba ondan mi düşmesi gecikti🤔
Findiklarim9227 Akydt kesinlikle hergun sür ondan geç düşer iltihap bile kapar bende artık gerek yok diye sürmedim yara oldu kötü kokuyordu sürekli kuru tutmama rağmen
Didemxy Akydt batikonla alakası yok canim ben hergun sürdüm hala düşmedi bugün tam 1 ay oldu 3 dikişim var
Deletedmom387 -Ebru- bişi diyim mi diyorummm eskisinden daha güzel hissediyorum şuan 28 günlük olduk bugün baya inceledim dikişlerim yeni düştü açıklık kalmıyo benimki baya daralmış bile kafana takma eskisi gibi olmasa bile anneyiz biz dünyaya melek getirdik normal ama inan geçiyor iyleşiyor benim hamilelikte gözle görülür açıklık vardı temizlenirken görüyordum şimdi eser yok
Prenses2019 -Ebru- valla benim dikisim fazlaydı. Dört ay oldu doğum yapalı. Ama kirkım çıkınca eskisinden bile daha iyi diyebilirim.
-Ebru- Prenses2019 dikişlerin olduğu yerde ayrı gözüken bi et parçası var o ne ya çıkmış gibi duruyo 😒
Tahmina Yektaumut3 aynen benimde öyle hatta eşimle şaşırmıştık hiç doğum yapmamışım gibi hatta dahada daraldı sanki) üstelik kızım 4055 kg doğdu iri bir bebekti ama çok çabuk toparlandı
Yektaumut3 Tahmina çok şükür hiç böyle olacağı aklıma gelmemişti gerçekten 40 günde toparlandıktan maşallah ,,💙💙
Rainbowpath Kızlar benim 7 dilişim vardı, şimdi ağrısı sızısı geçti ama eskisinden de dar olmuş. İlişki esnasında çok ağrıyor hep böyle mi olcak çünkü bu şekilde çok acı verici. Doktora mı gitsem?
Didemxy Durum_m sizin dikişleriniz düştü mü ben Doğum yapalı 1 ay oldu hala düşmedi dikişlerim merak ettim
Durum_m Didemxy ya işte bilmiyorum ben düşen bişey görmedim ama afedersiniz dokunduğumda da elime sert bişey gelmiyor ilk zamanlardaki gibi.. yumuşak yani belki de düştü ama ben farketmedim.. acı ağrı falan hiçbişey yok