kaç dikiş olduğunu doktor mu söyledi. ben de çok fazla bakamadım cesaret edip. ama iç ve dışta baya var gibi görünüyor doktor da saymadım dedi eliyle işaret etti şu kadar dikiş var diye . bir de dikişlerin olduğu yer nasil desem kalın duruyor ust uste gelmis gibi. hani elimizde kesik olur dikiş atınca kabarık durur ya öyle. sizde de oyle mi acaba?