Simgetuna- örümcek deyince akan sular durur evi bile terk ederim o seviyede. Boyutu önemli değil. Gördüğüm an kaçarım heryerimi kaşıntı tutar, TV de çıksın kumandayı fırlatırım, kimse bana örümcek şakası yapamaz. Buna rağmen yazlıkta 2 defa örümcek tarafından isirildim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️