Simgetuna- Kızlar yatak odamda yatagın üzerınde buyuk bördum kayboldu bulamıyorum🥺 arkasına 2 tane mutfaktan çıktı öldürdü kızım zıplayan büyük bi tür😫 ilaçlama yaptıracagım güzel sonuc alan varmı ölüyorum ya ben çk korkuyorum
yagmurkokusu_ Simgetuna- ben 😎 dün geceçığlık attım çocuğun elbisesinin altına saklandı cesur kocam onu peçeteyle aldı attı 😂
Mertveannesi2211 Simgetuna- sinekten tut büyüğüne kadar her türlü hayvandan korkuyorum bende,eşim ilaç aldı bir tane bile olsa sinek böcek gördümü hemen sıkıyor denk gelmiyorum çok şükür
beyzzsenturkk_ Simgetuna- sen ne diyosun geçen eşimle flaan oturuyorduk parkta karanlıktı görmedim bardağa soğuk çay doldurdum tam içiyorum ağzıma bişey geldi ÖRÜMCEK çığlık kıyamet titreye titreye ağladım ben aşırı korkarım tükürdüm hemen ölnemişti bi süre bişey yiyemedim nasıl korktum anlatamam fobim resmennnn
AyyuceNurY Simgetuna- Aşırı korkarım ve o dediğiniz örümcekten bizim evde de çıkıyor bu sene zıplıyor ben ilaç aldım %100 garantili dendi yarın deniycem kesin çözüm diyor yorumlarda 6 ay evde böcek olmuyormuş inşallah işe yarar
Simgetuna- yagmurkokusu_ evde yoktu ne yazıkki boğazım ağrıyor nasıl bağırdıysam 😓 offf şuan evde ve bizimle yaşıyor😰
yagmurkokusu_ Simgetuna- koca sinekler varya ondan bile korkuyorum küçük bebeğiniz varsa ilaçlama şirketiyle anlaşın evin içi sıkıntı olabilir.
Sibeldicle_0404 Mertveannesi2211 izmir de yaşıyorum evimin etrafında ağaç çok var evimiz de sürekli böcek,sinek,Karınca var geçen gün kızımın beşiğin e girmişlerdir çok korktum kulağına Ağzına Karınca girecek diye
Mertveannesi2211 Sibeldicle_0404 doğrudur canım bende ondan korkuyorum pencere ve kapılarınıza sineklik takın o şekilde giremezler evde olanlar içinde ilaçlama yapın
Simgetuna- Sibeldicle_0404 bizimde bahce agaclık ve cimenler var sanırım bahceden geliyor valla deliricem yaaa son zamanlarda çok iyi dip köşe temizleyemiyorum ondan mı acaba dedim komşulara sordum hepsinde varmış
Simgetuna- Mertveannesi2211 eşim getirdi ilaç sıktık heryere saatlerdir dışardayız yeni girdim mahvoldum nasıl atlatıcağım bilmiyorum hala evde var oldugunu bilmek beni mahvediyorrr
Simgetuna- Mertveannesi2211 aynen tarım ilacı varmış ondan alıcaz bebek var evde 1 gün kalamazsınız dediler
Mertveannesi2211 Simgetuna- Hala var mı biz sıkınca görmüyordum bir daha birkaç sefer yapın biter inşallah giriş yerleri belli ise oralara daha çok sıkabilirsiniz
Simgetuna- AyyuceNurY ismini yazar mısınız beynim düşünmekten vucudum kaşınmaktan yoruldu omuz kaslarım ağrıyor kendimi sıkmakdan
tubiiik_ Simgetuna- yılandan ve fareden korkmam ama örümcekten cok korkarım 2 yıl önce köye gitmiştik arabanın içinde örümcek vardı arka koltuga nasıl fırlagımı hatırlamıyorum