H_ceyhan Pikapikapikacuuu Ne bileyim doğumdan sonra pijama takımımı pamuklu almıştım şimdi yakıyor mesela kalın geliyor bana
Duyulurum H_ceyhan elbise en rahatı oluyor sıcakta. Etek bluz da bir tercih tabii. Ama etek de giyemiyorum diyorsunuz. İnce bir tunikle rahat ince bir pantolon tek seçenek… Ferace olmuyor, ani gelen bir misafir değilse garip kaçıyor.
H_ceyhan Duyulurum hm alta pantolon mu diyorsunuz. Gitmişken üst iki tane uzun kollu ince aldım. Alta pantolon etek mi yoksa pantolon mu diyorsunuz
Duyulurum H_ceyhan vallahi rahat bir şey olsun da ne olduğu fark etmez bol ince çok güzel pantolonlar var mesela müslin pantolon giymeyi ben seviyorum yokmuş gibi oluyor evde de rahat giyiliyor.