H_ceyhan Merhaba annelerim 😁 Evin içinde istediğimiz gibi giyiniyoruz da bi misafir geldiğinde falan bu sıcakta nasıl giyiniyorsunuz neler giyersiniz bir yazın da fikir olsun ya 🌞🌺
benoyleuygungordum_ H_ceyhan elbise en rahatı biri gelirse bence hem darlamaz hem üst üste giyinmeye gerek yok☺️
ballikurabiye H_ceyhan ben evde genelde şort askiliyla dolaşırım kapımın yanında hep bi ferace ve başörtü vardır ani birisi gelince direk üstüme ferace giyiyorum çok rahat oluyor 😂
Kitapkokusu H_ceyhan Misafirler içinde erkek varsa ferace giymeye devam ediyorum kız kıza olunca biraz daha rahatım. Akraba ziyaretlerinde helal daire dışı kalanlara yine ferace.
H_ceyhan benoyleuygungordum_ hmm olabilir aslında ama çocuklu olunca ben etekle çok rahat edemiyorum gibi 🤔
H_ceyhan Meerve aynen bizde de var yatılı misafir ve çok gelen giden oluyor yanıyorum resmen 🥴 şaşdım nasıl giyinecegimi
Merve-miray ballikurabiye kapımın yanında hep bi ferace ve başörtü vardır Instagram da felan çıkıyor ya. Kargocular geldiğin de kapalı bayanların yaptıkları diye. Birden o geldi aklıma 😁😁
ballikurabiye Merve-miray Ahahahahahah o şekilde çok kargo geldi direk kapının kenarından elimi uzatıp aldım kargoyu 😂😂
Duyulurum H_ceyhan elbise giyiniyorum ben genelde. bayramın ikinci günü kalabalık misafirim var ne hazırlayacağım’dan önce ne giyeceğimi düşünüyorum 😅
H_ceyhan Duyulurum iyiymiş valla ben elbiseyle hiç rahat edemiyorum ya evde 🤦🏻♀️ çocuk da olunca etek bile giymek istemiyorum
bebitonunannesi_ H_ceyhan benim vestiyerimin orta bölmesinde uzun kollu üst etek yazma durur bende evin içinde rahat giyinirim balkona mı çıkmam lazım hemen onları giyerim çöp atmaya çıkmam lazım onları giyerim namaz mi kilcam onlari giyerim kapı aniden mi çaldı onları giyerim 🤓
H_ceyhan bebitonunannesi_ vav iyi ama şöyle birşey daha sorayım şimdi havalar baya sıcak oldu ya günde iki defa duşa giriyorum sürekli üst değiştir evde tek olsan tişört pijama giyiyorsun ama misafir olunca çok şaşırıyorum. Yarın alışverişe gidecegimde yazlık için bir post açıp da sorayım dedim 😅
Duyulurum H_ceyhan elbise en rahatı oluyor sıcakta. Etek bluz da bir tercih tabii. Ama etek de giyemiyorum diyorsunuz. İnce bir tunikle rahat ince bir pantolon tek seçenek… Ferace olmuyor, ani gelen bir misafir değilse garip kaçıyor.
Pikapikapikacuuu H_ceyhan yazma fix zaten tunik altı pantolon /elbise / ferace. Yazın genelde aerobin kumaş tercih ediyorum ya da pamuklu kıyafetler.
H_ceyhan Pikapikapikacuuu Ne bileyim doğumdan sonra pijama takımımı pamuklu almıştım şimdi yakıyor mesela kalın geliyor bana